01. Tankarna om dig och dom

Och om jag skulle skriva ner alla mina tankar

Vet jag inte hur det skulle sluta

För jag vet inte hur många tankar

Som jag har tänkt om dig

Och allt det här

Som går runt i mitt huvud

Och kväver mig


Men om jag verkligen skulle försöka

Så skulle det vara

Om du verkligen var kär i henne

Och att du kanske fortfarande vill ha henne

Mer än vad du vill ha mig

Och om du tänker på mig

Eller om du tänker på din kompis tjej

I hemlighet

Eller om du tänker på hon

Som du kysste förra helgen

Och om du då tänkte på mig,

Och egentligen önskade att det var jag

Ångrar du att du träffade mig

Ångrar du att du rörde vid mig

Tänker du, tänker hon på mig


För det är hemskt

Vad jag tänker på dig

Fast jag inte borde,

För du är min kompis kille

Och det är hemskt

Hur mycket jag vill att du ska vilja ha mig

För själv vet jag inte vad jag vill

Men jag vill inte tänka på det mer


Och jag vill inte tänka på dig mer









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0